Mamy zwycięzcę (a raczej zwyciężczynię) ;)
konkursu na logotyp Wydawnictwa Miejskiego Posnania!
Spośród 60 zakwalifikowanych do konkursu projektów wybrano jeden zwycięski, autorstwa Agaty Wodzińskiej i przyznano 3 równorzędne wyróżnienia dla Jarosława Lesniewskiego, Darii Mielcarzewicz i Michała Żerdzickiego.
Oficjalne ogłoszenie wyników - 20.06 podczas spotkania promocyjnego przy okazji wydania albumu "Poznańskie impresje" z fotografiami Ryszarda Horowitza, Pod Pretekstem (ul. Św. Marcin 80/82
(wejście od ul. Kościuszki
lub od al. Niepodległości) o g. 14. Zapraszamy!
Oto nagrodzony logotyp:
Prof. Eugeniusz Skorwider (jeden z członków jury) następująco podsumował przebieg konkursu:
Nagrodzona praca posiada wysokie walory artystyczne, jest czytelna i nowoczesna. Jej prostota sprzyja różnorakim adaptacjom. Typograficzny układ dwóch przecinków w niebanalny sposób przywołuje u widza symbol poznańskich koziołków, poddawanych nierzadko jakże bolesnym próbom przedstawień. Stają się one wtedy koziołkami ofiarnymi. Tutaj przeciwnie – ich przedstawienie jest dyskretne i nienachalne. Przecinki wywołują również właściwe skojarzenie z „warsztatem” wydawnictwa. Jestem przekonany, że wybrane logo będzie znakomicie spełniało swoją rolę.
A to propozycje wyróżnione:
Więcej szczegółów w protokole z obrad jury